helgen blir kanon, tror jag

eftersom jag inte har någon semester att prata om (2-3 dagar) så behöver vi inte prata om den heller.
men vad som däremot händer är att denna helgen kommer det hända mycket ändå.

idag hämtar mattias mig fter jobbet (slutar halv 12) och sen sticker vi hem till årup och sen åker vi med mina päron till sjöbo marknad.
jag tycker det är riktigt kul att gå på marknader. visst, samma skit varje år, men sjukt kul att bara kolla på folk.
imorn lördag ska jag och mattias göra en sak. sen på eftermiddag - kväll kommer antingen danni, eller puff.
och på söndag jobbar jag, men efter jobb kommer antingen danni eller puff. (beroende på vem som är där imorn, lördag.

danni kommer först, inte på det sättet, men säger hon att hon kan imorn så är det bokat, för puff kan närsom, och danni, min krambjörn är ju inte i skåneland alltför mycket.
inte för att jag är i headtown heller men men..

och nästa vecka ska vi antagligen få hem västeråsbor. frida och david. tror det var david och inte daniel, fan samma problem varje gång med de namnen.
iaf, frida min pyssling, som jag jobbade på a.j.eriksen med.

kollade på facebook, och nu är hon sjukt korthårig och blond, innan i skolan?
hon var sjukt långhårig och brunett.

snacka om förändring...

dina åsikter
Postat av: amanda

ja, precis. men jag kan tycka det är fint att vara lite blek om man e brunhårig. men är också rädd att det blir råttfärgat, och det är ju inte alls fint haha.

Postat av: cryylv

Tittar in å säger hej. kolla gärna in min blogg och kategorin videklipp. kommentera gärna .. Ha en bra kväll / Cryylv

2009-07-17 @ 18:44:12
din blogg: din blogg:
Postat av: wiccan

tack för tanken, fin blogg du har. ha en skön helg. kramisar

2009-07-18 @ 00:40:43
din blogg: din blogg:
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

supermysig blogg du har.

önskar dig en trevlig dag :-)

2009-07-18 @ 14:40:42
din blogg: din blogg:
Postat av: Nadine

Ja, precis så känner jag också! :)

Efter Blonde ligger den tredje boken i Twilight-serien o väntar på mig. Läste ut de första två på två dagar. Har du läst dom?

2009-07-19 @ 11:59:40
din blogg: din blogg:

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback