tvättat i handfatet

vaknade vid kavrt i nio, men ett tag efter, när vi fortfarande låg i sängen ringer nilsson.

och då är klockan tio.
så antingen har både jag och mattias sett fel eller så har vi råkat somna om.

helt sjukt.
innan gick mattias alltid upp så fort han vaknade. vid 7-8 på helgen.

nu sover vi till minst 8-9 ialla fall.

skönt att han kan det ju, men det blir inte så mycket gjort.
men men.

nilsson kom med nybakta bullar och så åt vi frukost.

efter frukost så tvttade jag mina strumpor och underkläder.
gjorde ju aldrig det igår.
och nu har jag hängt upp dem på mitt nya torkställ.
tack mamma och pappa.

snart ska vi till k-rauta så vi kan se om de har någon värmepump (?) så vi har värme i huset i reserv.

ikväll ska vi på bio.
nilsson ville också följa med.
ett litet problem bara.

jag vill se changeling.
någon som sett den igår? var den bra?

det vill inte mattias och nilsson.
nilsson säger yes man(ingen biofilm enligt mig).
mattis säger inte så mycket.

men det lutar nästan åt att det inte blir någon bio utan vi får kolla på film hos nilsson.

han har ju nästan en bio så det är rätt lugnt.

man kan poppa popcorn när man vill (för nilsson fick en mikrovågsugn i födelsedagspresent av mattias, mitt påhitt)
(och man kan gå på toa och pausa)

can't be better...

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback