mina födelsedagspresenter

jag fick ett presentkort på 500 kronor på väla och två cerat när jag fyllde år av mattias.
ja, då är man beroende, av cerat, om man får det i present.
haha.

sen skulle jag även få en till present, men efetrsom mattias alltid är ute i god tid (ironi) så finns inte "saken" när han väl ska införskaffa den.

jag fick den sista presenten igår, och jag har ställt tusen frågor om vad det kan vara.
han säger ja, nej, kanske, och efter ett par så säger han att han skojar.
hela tiden.

och det är riktigt störigt. småjobbigt.
men det jag fick, hade jag aldrig trott;

en ny digitalkamera.

på något konstigt sätt får jag inte in bilden här, men vill ni se den så klicka
här..

en sony dsc-w150.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback