kiddy sötnos

jag pratade med vicky iförrgår på msn och vi kom in på våra söta kissemissar, alltså katter.

hon har en elvis, vi har en kiddy.
men jag vet inte om det är en hon eller han.
jag har skrivit hon hela tiden eftersom jag har trott det och när jag ska kolla efter så håller jag på att dö.

men nu sa vicky att "kolla om där är kulor därbak".

allvarligt; jag har aldrig tänkt den tanken.

men jag gjorde det och jag tror jag såg något.
hemskt.

kiddy is a man.

jag får börja vänja av mig med att kalla på honom med smeknamn såsom, pluttan, snuttan och andra som slutar med typ samma.

nu får det bli; pojken, plutten.

har ni förslag på något annat?

vad kallar ni elvis för? elle?

men hon/han är söt.

man ser knappt tassen i vår matta liksom.

mm. vill äta upp henne/honom.


dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback