kiddy katt

johanna kom nu så nu har jag sällskap.

jag fickr reda på en grej i morse.

vår katt, kiddy.
hon äter cornflakes.

knasig katt.

ungefär som findus (pettsson).

det enda som saknas är att hon börjar prata, men hon spinner ju hela tiden, till och med när hon går omkring i huset så det är väl så nära pratande man kan komma.

dina åsikter
Postat av: Lisa Sandberg

frågestund i bloggen, ställ nu frågor så jag har något att göra imorgon efter skolan :)

Postat av: Johan

Nej det var 26 par, inte enstaka skor :P

Haha men 59 par kalsonger är ju nästan värre det! Skönt bara att de inte tar lika mycket plats :P



Jag har ingen aning om hur jag kan ha så många.. jag verkar aldrig göra mig av med skor. Men ändå var inga av dem jättegamla :P

2009-01-15 @ 19:25:03
din blogg: din blogg:
Postat av: Line

haha tycker detsamma om min katt.. skulle inte bli förvånad om den kunde prata.. :P

2009-01-16 @ 23:27:17
din blogg: din blogg:
Postat av: M

Min katt äter Mariekex upptäckte jag igår :) Inte bara slickar på dem utan hon tog verkligen tuggor, hehe kul.

2009-01-18 @ 13:05:34

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback