jag säljer oriflame

idag ska jag inte göra alltför mycket tänkte jag.

fixa fram ett foto, för imorn ska jag på hemligt uppdrag.
haha. nu börjar jag som er. suck.

jag berättar imorn vad som hänt.

och senare idag ska jag åka och handla.
mattias är så söt, så han har lämnat kontokortet hemma åt mig.

haha.
jag ska handla mat.
vad tror ni?

för er som inte vet, nog många.
så säljer jag oriflame-produkter.

har fixat en fin liten sida, så gå gärna in och ta en titt.
sugen på att beställa något, eller sälja själv eller bara har en fråga så ta kontakt.
via telefon, brev, mail, eller kommentera.

adressen dit är;
my.oriflame.se/cees..


dina åsikter
Postat av: mange

jaha.. ja vissa har det ju för bra;)

2009-01-21 @ 23:04:26

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback