jag bättrar mig

jag har städat.
jag har dammsugit hela nedanvåningen, har bara hallen kvar nu innan han kommer hem.
och sen har jag hunnit äta lunch, haha.
klockan 15. normalt.

alltså, jag kan skärpa mig om jag vill.

faktiskt.

och, en stor grej till.
jag har tagit bort julgranen där ute, och plockat bort ljusen och klippt av grenarna och burit den bakom trädgården så det ser någorlunda fint ut på framsidan.

och sen har jag tagit bort 120 småljus som var i ett litet träd också på framsidan, och sen har jag burit bort resten av granen som låg utanför ena dörren på framsidan.
denna granen hade vi då inomhus.

fatta ni?

skitsamma.
huvudaken är att jag är så jävla grym ibland och att ni får in det i skallen.

hey, kolla in storsköna mig hos
axel...

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback