jag är tokig

det är rätt roligt med vissa kunder.

är det något du inte hittar eller förstår så är du oftast riktigt dum i huvudet.
du kan till och med vara en person som säljer sex. (ni vet vad jag menar)

men, häromdagen fick jag ett litet sött utfall;

K: - Hej, kan du koppla mig på detta mobilnummer?
J: - Absolut, vad är det?
K: - "bla,bla,bla"
J: - Där är bara nio siffror. Jag saknar en siffra.
kunden rabblar numret igen.
J: - Det är tio siffror i ett mobilnummer, jag får bara nio. Jag saknar fortfarande en siffra.

såhär höll vi på i några minuter.
jag rabbalde också upp numret men det hjälpte ändå inte.
denna ville ändå bli kopplad på ett ofullständigt nummer.

vi håller på så i några minuter tills kunden utbrister;

K: - Jag kopplar själv. Du är ju tokig!

jag är tokig.

ja tack, jag vet.
och knäpp, och dum i huvudet, och jobbig, och gapig, och pratsam, och envis, och...

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback