hur man återupplivar en växt

jag är kass.

jag skulle städa hela huset idag.
vad har jag gjort?
pratat med pernilla på msn, alexis i telefon, suttit på nätet och gått igenom mitt och alexis liv, pratat med malin på msn, men nu fan ta mig.
ska jag städa.

och lyssna på roxette.

då kommer jag i fart.
vad annars?

vår ena blomma har typ dött, så jag försöker en grej, för att se om jag kan återuppliva den.

någon som har gröna fingrar och berätta hur jag ska få den att leva annars?

jag har satt den framför mitt ansiktssolarium, så den får lite uv-strålar.

         vad tror ni om detta förslaget?

jag hoppas att bladen verkligen slickar i sig det nu...

dina åsikter
Postat av: Pernilla

caroline, en uv-lampa?? haha för fan alltså

2009-01-20 @ 14:29:42

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback