denna vecka

alltså, jag får tacka för alla gratulationer.

haha.

nej, pernilla, nu är du inte ensam på så sätt.
men usch.
orka.

ialla fall.
denna vecka händer det mycket skoj.

idag, jobb. inte så kul, men man måste ju lite. får nog försöka möblera om gästrummet när jag kommer hem.

imorn ska jag kanske träffa alexis, hon åkte ju ner till skåne bara sådär. och så ska jag träffa min nya diabetessköterska, men jag vill byta till helsingborg, så jag slipper köra till landskrona sedan, så då blir det sista gången jag träffar henne också.

onsdagen är stor. den är hemlig, men stor.
förhoppningsvis kommer puff till helsingborg så jag kan hämta henne. sen får vi se vad som händer. sen jakt på kvällen som vanligt.

torsdag ska jag till hispan i ängelholm. de är sjukt snabba. blev glad när jag fick min lilla lapp.
ska mest prata med en sköterska så får vi se sedan vad som händer.

och fredag, tja, får se om jag fick några timmar av mikaela på jobb annars är jag ledig, och kan inte komma på något direkt speciellt jag ska göra.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback