äntligen lite jobb

jag är på jobb.
jag kör som en idiot.

nej det gör jag faktiskt inte längre.
bara när jag kör med min egna vil men eftersom den är avställd.
(varför ska vi ha tre bilar?)
så kör jag mattias opel.
och då får man vara försiktig eftersom den redan är krockad en gång, av hans frida.
hans ex.
hans före detta flickvän.

haha. vad ska jag skriva?

nillson, du har ju bra förslag annars?!

jag ska ju inte skriva något straff här.. haha.

dina åsikter
Postat av: hannah

vilket/vilka program använder du för dina annonser? och tjänar du bra på det?

Postat av: Nathalie

Sv: Ja, de kan du ha rätt i :D Velar fram och tillbaka om jag ska våga ha dem på jobbet idag eller inte, skäms ju en aning! :D

2009-01-09 @ 13:20:40
din blogg: din blogg:
Postat av: hannah

jaha. Jag använder också double, men på 2 månader fick jag ihop typ 50 spänn så det lönar sig inte riktigt. Sen använder jag famebloggers som ger betalt på antalet besökare och där tjänar jag ännu mindre.. Men om du vill så kan jag värva dig dit ändå :)

2009-01-09 @ 14:11:29
din blogg: din blogg:
Postat av: hannah

okej :) Då behöver jag din email-adress.

Jag vet inte vad jag gör... Kommenterar i olika bloggar och är medlem i bloggportaler och rankningssidor..

2009-01-09 @ 15:28:40
din blogg: din blogg:
Postat av: hannah

aa gör det :9 Nu har du skaffat en fin bakgrund också :) Snyggt! Du fick mailet precis :)

2009-01-09 @ 18:07:08
din blogg: din blogg:
Postat av: hannah

hehe tack =) än så länge har jag bara ca 12 kr/v

2009-01-09 @ 20:08:54
din blogg: din blogg:

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback