hjälp med kryddor

jodå.
jag satt igår kväll och kolla tv med mattias.
vilket vi inte skulle göra egentligen, för jag hade varit på väla och hämtat hem en katalog från ving.
så vi skulle sitta vid datorn och kolla resor sa vi.
vilket det inte blev men men.

då ringer min mobil, molle.
ja, jag har döpt dig till det så jag vet vem.
smått chockad. haha.
vilket hon hörde också. sen var mitt batteri nästan slut så jag var lite halvt borta ifall den skulle dö.

men ikväll blev man hembjuden till henne, och ska träffa brudarna.
det var fan ta mig inte igår det.

igår var jag och bytade p-stav.
fy fan vad det inte gjorde ont.
kände ju inget egentligen men jag låg och riktigt hör hur hon klipper och skär i min hud.
fy fan vilket ljud.
men nu går jag med bandage så jag ser ut som en skadad soldat.
haha.
skitkul.
bara det att jag ser nog rätt dum ut.

men i vlket fall som så är jag på jobb nu och behöver er hjälp.
vi har en liten tävling.
om kryddor.
altså, de skriver några ord som ska vara en krydda, om ni fattar?
jag behöver hjälp ialla fall.
för jag vet allt, och kan allt, och är jävligt smart.
men ibland är jag dum. som nu.

1. inte lika? - nejlika (tack caroline)

2. kan elektrikern? - kanel (tack mig själv)

3. manlig fröken ur? - timjan (tack mig själv)

4. gör laget före match? - peppar (förstår ni konceptet nu?)

5. säger mor till gråtande barn? - soja (tack caroline ännu en gång)

6. blomma på havet? - tror det är rosmarin

7. lösenord för rövare?

8. dialektalt svar på knackning?

svaren ska vara inne senast idag klockan 14.

hjälp mig för fasiken.

dina åsikter
Postat av: Caroline

1: Nejlika

5: Soja

Vet att detta är enkelt =) Men kommer inte på fler nu =)

Postat av: alexis

7. kamomill

8. kummin



lätt som en plätt ;)

2009-02-21 @ 22:16:46

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback