helgen som gått

detta med kryddor.

mamma hade alla svar hemma, men eftersom hon inte var hemma när jag ringde henne fick jag svaren för sent.
och alexis.
det var inte lätt för du hade fel på nummer 7.
lösenord för rövare är inte kamomill, johanna sa också det för det hade hon sett på internet, men det rätta svaret var sesam. (sesam öppna dig)

nu har jag beställt mina nya glasögon.



ser ut såhär, med ljusrosa metallicbågar.
i like.

i fredags var jag hos molle.
tack, det var skittrevligt att träffa alla tjejer igen.

och i lördags var det upp tidigt för det var dags för vildsvinsjakt.

vi skulle vara i närkontakt med ett vildsvin till 99,9% säkerhet.
om vi var det? hell no.
tro man blir förbannad när man ska gå in för att driva ut de jävlarna, letar efter vapen (pinnar, tänkte t.o.m. ta en snöpinne), smyger fram under granarna, och skriker för att de inte ska komma i min närhet.

jag såg inte en enda.
jag såg 4 rådjur, det var det enda.

om ett vildsvin skulle attackera dig, så sparka dem på trynet.

nu har ni lärt er något nytt, och det blev inga bilder på vildsvin heller, så ni behöver inte bli "äcklade".

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback