bilder på rådjur - varnas för känsliga

först och främst.
vafan har hänt med melodifestivalen?
caroline af ugglas. va i helvete.

hur fan röstar sverige? jag mår bajs.
och var tog marie vägen?

det är fan kris.
vet att jag är sent ute men skiter fan i vilket.

i fredags hjälpte jag pappa flå (ta bort pälsen) och stycka ett rådjur.
mattias tittade bara på och tog lite foto, som kommer så ni är beredda.

jag tyckte det var sjukt intressant och "kul". kan man skriva så?


 här är det redan passat (uttagning av inälvor)

 här ser ni att det är inte så stort. skottet blev lite sådär,så halva halsen är nästan borta.

 jag håller på för fullt med att ta bort pälsen. ser ni leendet? haha. nu trivs jag...

 här ser ni lite bättre. försiktigt och lätt.

 nu är bara köttet kvar. blir inte så mycket egentligen. först ska huvudet av.

 jag håller. pappa sågar.

 sen är det dags att kapa benen.

 sen var det jag som fick lägga köttet i olika påsar när pappa skar ut delarna.


någon som har en kommentar?

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback