alexis

i tisdags var jag hos min nya diabetessköterska.

jag ska få en ny pump.
en insulinpump.
lovely.

sen träffade jag alexis efter det.
så vi var i l-a och kollade runder lite.
enbart h&m och gina för det finns inte så mycket annat men ändå.

och så åt vi på subban.
när vi skulle parkera bilen så stod där att det kostade 1 kr per timme, de två första timmarna, därefter 10 kr i timmen.
jag som är smart sa att vi betalar för två timmar, och skulle vistana längre betalar vi för två nya senare.
vi var där såklart inte längre, för två timmar är länge där.
men att parkeringen enbart kostade 2 kronor gör mig smått glad.

sen kom vi inte på något mer direkt att göra, så vi stack hem till henne i torp, satte in en tvättmaskin, hälsade på hennes granne och sen stack vi till centan och var i en buti, i typ 1 timme och provade skor.

jag hittade mina. de var på junior, men de fanns i 39 men var slut.och helsingborg (väla) hade dem såklart inte alls.
så jävla störigt eftersom de bara kostade 499, fast var på halva priset.
så ett par läckra reebok, som var som gjorde för mig enligt alla(!) för 250 kronor är inget alls.

jag har blivit så snål.
tycker 99 kronor för ett par jeans är dyrt.
har jag slagit skallen?

sen hälsade vi på mimmi, och jag hittade en "jacka" på lilla jc, för 300 kronor som var mig(!) så mycket att det skrek caroline och rosa överallt.

nästan.

jag hittar inte dessa förbenade skorna någonstans heller...

dina åsikter
Postat av: alexis

wii :) det var så kul att träffa dig! tack för dom timmarna! vi fikade ju på grafitti också :D

2009-02-01 @ 21:34:48

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback