dessa barnanamn, vad ska dina barn heta?

nu gratulerar jag dennis och åsa hemma i billeberga som fick en dotter i förrgår.
alltså den dagen hon var beräknad till.
mycket glad för er skull, och ja, jag tycker nästan jag kan kalla mig halvfaster eftersom malin och dennis har jag växt upp med, precis som pernilla.

åh, vad kul nästa sommar. kommer ni ihåg våra midsomrar?
samma nästa år. ska bli förträffligt kul tycker jag, och malin, det vet jag.

min arbetskamrat jonas, på okq8 fick en dotter i tisdags. hon var också beräknad till den dagen.
helt otroligt, brukar inte förstfödda vara typ en vecka försenad?
hmm.

en absolut kul detta.

jag gick in och kollade lite namn nu igen på

svenska namn och där kunda man skriva in föräldrarnas namn och se vad barnens namn skulle heta.
jag skrev in caroline och mattias.
nej, vi ska inte ha barn nu, men eftersom jag bor ihop med honom och älskar honom så ser jag självklart oss som föräldrar om några år.

dottern skulle heta jonna, och sonen skulle heta keizo.
haha, va?

hmm, ska kolla mina föräldrar och se vilket namn jag skulle haft om de valt det.
jag skulle ha hetat jenny, fullt normalt.
men min bror (rickie, ja han heter verkligen det och är inget smeknamn) skulle ha hetat jörgen.
hahahahaha. dagens roligaste.

måste kolla vidare.

dennis och åsa, jag vet vad er dotter skall heta, men om ni hade valt att lyssna på internet så skulle hon ha fått heta elise.
jonas och mikaela, jag vet inte vad er dotter skall heta, men väljer ni här hos mig så blir det jane.

detta var riktigt kul.
nu ska jag kolla vidare med alla andra sambos.
linus och lotta, er dotter skall heta zeinab och er son skall heta zakariya. hoppsan säger jag bara.
malin och joakim, er dotter skall heta felicia och er son skall heta göran. haha.
victoria och linus, er dotter skall heta isra, och er son skall heta jockum. haha, va?
pernilla och emil, er dotter skall heta hilma, och er son skall heta hubert. hihi.
sandra och mattias, er dotter skall heta erika, och er son skall heta filip. fullt normalt.
josefine och marcus, er dotter skall heta jennika, och er son skall heta jürgen. hoho.
sara och rickard (vet inte hur du stavar namnet, och det blir lite olika), med ch så skall er dotter heta erla och er son skall heta fingal. jodå.
men stavar du rikard med bara k till exempel så skall er dotter heta esmeralda och er son skall heta fjodor. hoho.

måste prova kändisbella också.
isabella och nils, er dotter skall heta jemima och er son skall heta julius.

jävla tur egentligen att det inte är du och olof längre, caroline för er dotter skulle ha hetat irena, inget fel i det, men er son skulle heta jean-marie. fjolla. hahaha.
och caroline och marcus, era barn skall heta samma som mina och mattias. lite tråkigt ju. tur ni valde max då istället för keizo.
magnus
och pernilla, er dotter skall heta jelena, och er son skall heta julianus, inte samuel som nu. haha.

någon mer som vill veta?

dina åsikter
Postat av: Lona

roligt.


skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback