barn och barnnamn

anna var på jobbet innan.
anna som jobbade på eniro.
hon ska ha bebbe.
sjukt stor mage.
herre min jesus.

ungen hickade.
jag kände det.
sjukt fräckt.

och nu var jag precis på statistiska centralbyråns hemsida och kollade lite namn.
där fanns en länk med 80.000 stycken.
jag gick in och sökte på det namn jag vill att man dotter ska ha för att se om det var någon annan som hade det, eftersom det också är ett varumärke.
det fanns 4 stycken kvinnor i landet som hade det namnet.
kanon, då kan jag ha det, eller rättare sagt, min dotter, om det blir någon.
eller ett annat namn, flicknamn, som också fanns med. det var 2 kvinnor som hade det och 6 män.
haha. men det är ett flicknamn enligt mig så männens föräldrar har fel.


dina åsikter
Postat av: mika

nu blir man ju nyfiken på namnet :P


skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback