tävling på jobb

sitter på jobb för att jobba tre timmar.
slutar 17 och sen ska vi ut och gå med jobb.
vi har tävling.
olika poäng för olika aktiviteter.
motionerar du själv får laget 5 points.
tillsammans med en annan i laget 10 points.
flest har vunnit.
men jag vet inte när vi slutar tävlingen. ska kanske kolla upp det förresten.

jag har redan samlat in 10 poäng, för jag cyklade igår och idag.
till bussen och hem från bussen såklart.
plus att man är med och går idag, då blir det 10 för mig, och sen 10 för anna (jag är i hennes lag), sen vet jag att chefen också är med i vårt lag, eva-lotta, men kommer inte på fler sen...

men vi ska lätt vinna...

dina åsikter
Postat av: alolexox

jag gick 19000 steg i förrgår och i dag har jag gått över 13000 så du kan räkna med det i ert lag om du vill!

2009-04-15 @ 21:25:49

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback