typiskt honom

kom hem från mangehelgen i söndags. åkte till nilsson i helsingborg (mattias kompis). vi skulle betälla pizza men jag ville vara nyttig (för en gångs skull) och beställde sallad. yeah right. salladen var slut.
hur in i helvete kan salladen vara slut. jag blev sjukt besviken.
så jag beställde en vesuvio. detta var då på la pizza som har gourmetpizzor.
nilsson beställde en vinnare. den kostar liksom 116 kronor. fattar  ni? 116 spänn för en pizza.
min kostade väl 70-80 kronor eller något sådant.

iaf så säger mattias att han har en överraskning till mig men jag får den senare. jaha ja, tänker jag, och frågar inte mycket mer. tänkte göra det senare och luska ut vad det var.
men så pratar vi lite allmänt och jag frågade vad de gjorde på väla, om där var mycket folk osv.

nilsson säger något om telia. att de varit därinne.
jag tittar på mattias och sen på nilsson och fattar allt.

mattias har beställt paketet. paketet med P! telefoni, bredband och tv.
nilsson kom på sig själv och försökte snacka om det som vanligt för att det inte skulle låta misstänkt men jag är ju för smart så jag klura ut det ändå.

så gott folk. om några dagar har vi fast telefoni, bredband (vi har ju en dator) och tv-kanaler!!!!! (vi har ju tv också, men bara till filmer)

haha. han försörde överraskningen (nilsson alltså). klantoxe i hög skala..

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback