s.a.t.s.

som jag sa i gymnasiet i en film som jag i.o.f.s. spela in i klassrummet men ändå;
"han la en sats på s.a.t.s."

skitroligt då. haha.

iaf så har jag fyllt i en liten lapp om att vinna ett träningskort på s.a.t.s. och jodå, de ringde mig i förrgår. så hon bjöd mig på en träning. ska då dit idag. på aerobics. hoho.

jag kommer halvdö.

men strunt i det. jag ska vara på det idag. berättade detta för fannie på jobb och hon hade tränat där innan. nu kommer väl ändå det bästa.

jag får rabatt om jag säger att jag jobbar där jag jobbar, plus att jobbet bjuder på 2000 kronor. jaha. okej. shitfan. då kostar det typ 2500 kronor om året och det är typ inget om man jämför med andra, och sen är detta i helsingborg på s.a.t.s. (!!!!!!)

plus att min buss hem går utanför knuten.

it just can't be better.. 

dina åsikter
Postat av: alex

amenva! inte visste jag att du hade en blogg! ska genast lägga in dig som favorit :)



2008-10-23 @ 18:37:42
Postat av: mika

vaa?! är det sant?!

Postat av: cees

amentack alexis. haha. har ju haft innan men ej pallat så ska försöka få tag på det nu. :)



jodå. fannie (som sagt) sa det igår. helt sjukt bra.

:)satsa nu mika. du kommer inte undan. :P

2008-10-24 @ 08:10:35

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback