mangehelg

jodå. i helgen var det dags för mange, i kk. och vad gjorde vi om inte festa?
fan jag har aldrig festat tre (!!!!!) dagar i rad men nu är jag mästare på det. typ.

i fredags när jag kom upp åt vi den obligatoriska tacon och hade det trevligt hemma. men gud vad vi hade det skoj ute. vi dansade så jag vet inte vad. jag måste gått ner minst 5 kilo (jag gick upp dem sen på lördagen igen). martin var ju en hejare.

men fy fan vad jag knäckte honom där ute. när vi skulle hem. hoho.
jag: "jag blev homosexuell när jag såg dig"
jag kommer inte helt och hållet ihåg vad vi pratade om men jag vann fullständigt. men han undrade t.o.m. om vi hade pengar till taxin hem.
och när jag och mange väl sitter i taxin undrar vi hur det kan vara billigare att åka hem än dit (beroende på tiderna) och då blev chauffören sur och sa att vi kunde hoppa ut om det inte passade.
snacka om antändning. han förstod oss inte alls.

lördagen blev ungefär densamma men ändå tvärtom. förstår att ni förstår mig. då var det en lite större förfest med petra, michelle, hjördil och helene och jag såklart. och martin. fan glömde honom.
för att göra en lång historia kort. alla åkte in till stan. jag och mange festade. det vill säga att de andra försvann rätt så kvickt. martin gick hem direkt. vi söp honom under bordet bokstavligen. hade aldrig hänt innan enligt honom. haha. hjördil och petra vet jag inte vart de tog vägen mer än att hjördil åkte hem iaf. michelle försvann direkt. noll koll på henne.

sen hade då jag och mange efterfest. vi och hong-kong, ping-pong. oj. våra filmer håller vi för oss själva. haha. jävla strippande från manges sida. jodå. 

det var helgen i stort sett och förresten; är ni hos mange och ni ser ett märke på väggen bredvid skrivbordet är det för att grannen bankade på lördagskvällen och mange bankade tillbaka vilket hon fick höra på söndagen... 

dina åsikter
Postat av: mange

hahahahahah ett jävla sätt att att spika tavlor så mitt i natten.. hahaahh:) viliken helg vi hade hjärtat...:)

2008-10-23 @ 17:15:32
Postat av: cees

ja. för fan. sånt kan vi inte hålla på med nästa helg. du får sätta upp en tavla på riktigt. :)

2008-10-24 @ 08:12:09

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback