idag vill jag vara en björn

eftersom jag är sjukt trött. kanske inte alltför konstigt. jag kom hem halv 5 inatt, imorse. gick in i duschen och sen somna jag, i sängen såklart. sen var det bara att gå upp från sängen när klockan ringde en timme senare. jodå, så att'e..
min älskling är ju så söt att han körde mig till busstationen så jag slapp cykla (ännu en gång) eftersom jag hade lite mer packning nu inför trippen till KK.

kom till jobb vid halv 8 när jag började kvart i 10. trodde jag började 9 men icke. så jag gick och lade mig i vilorummet och "vilade" dryga timmen. riktigt skönt, och riktigt jobbigt när klockan ringde. men men, ångrar inte igår kväll, det var riktigt kul..

med anna, johanna och caroline och jag såklart..  :)

undrar hur det känns att gå i ide. någon som vill prova med mig?

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback