fler bilder

ska komma.
jag pratade med alexis igår. var tvungen att gratta henne, eller tvungen och tvungen. jag ville..
hon fuskar med sina bilder, så mycket kan jag säga.. hrm.

jag ska shoppa idag, haha. dagens skämt. för vilka pengar?
nej, men det som behövs är
*ansiktscreme (!) på H&M för typ 50 kronor (det funkar),
*möjligtvis en klöspinne eller liknande till kiddy. -åh, hon har börjat gå i kattlådan, duktig tjej det- och sen så typ
*ett kar, ett saltkar fast utan saltet. för att hälla över mitt smörsalt som jag köpt för att ha på mina popcorn. jummy.

angående bilderna. kanske ska köpa en
*bluetooth så man kan föra över bilderna från mobilen smartare. slipper betala 5 kronor varje gång då liksom.
jag tar många bilder med mobilen eftersom min kamera är rent ut sagt dum i huvudet.
den stänger ner sig precis när den vill, gärna när man trycker på själva knappen.
skitroligt verkligen.

fast i grekland funkerade den största delen av veckan, och när vi kom hem, typ ingenting.
den hade nog fått för mycket sol...

grattis i efterskott alexis igen...

dina åsikter
Postat av: alexis .

haha jag fattade först inte vad du menade med att jag fuskade med bilderna! hahahaha

tack ska du ha!



men vad är det man ska önska dig lycka till för? nyfiken juuuu

2008-11-05 @ 14:06:40

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback