dagen efter

s.a.t.s. alltså. träningen. vet inte riktigt vad som är bäst. dagen efter träning när man har varit sjukt otränad, eller dagen efter fest.

iaf så tog jag mod till mig efter jobb och stack upp där. (jag var nära att skita i det, men jag knuffa mig själv i ryggen, hela vägen upp till stattena) jag går in, efter en annan, ville inte gå in själv.. tss. jodå. min aerobic var inställd ( ! ) för instruktören var sjuk. så jävla typiskt för att vara mig. när jag väl hade mod.

men då sa han i receptionen att det skulle bli någon cirkelträning. "jaha, vad fan är det", tänker jag, men säger det självklart inte högt. han sa bara att det skulle bli kul.
precis som om han vet det, och för det första är jag sjukt otränad (kan inte upprepas tillräckligt ofta enligt mig) och är det något jobbigt så dör jag.

han förklarade vägen till omklädningsrum och rummet vi skulle vara i och hittade jag inte så fick jag leta upp honom.
omklädningsrummen var inga problem, där var ju skyltar nerför rulltrappan. vem fan har en rulltrappa på ett gym. jo s.a.t.s. fast man fick gå nerför, eller kasa för den var nerfälld om ni förstår?! och stilla.
så jag bytar om och läser lite skyltar för att ha något att göra tills det börjar. jag var där en halvtimme innan. aldrig mer så tidig iaf.

ska då hitta till rummet. haha. jag såg nog ut som en full/yr höna. okej, inte full nu överdrev jag men ändå. jag tror jag hittar rummet men ingen annan står utanför så jag blir lite fundersam. och tappar lite av mitt mod. sen ser jag några tjejer gå mot ett annat rum så jag följer typ efter dem, tills jag upptäcker att det är ett spinningrum. jag gick aldrig in utan lekte cool och började gå tillbaka.
jag visste ju vad jag höll på med. lära känna stället såklart.

jag bestämmer mig för att samla mod och går in i rummet som jag trodde det var innan för nu börjar det komma folk därifrån så jag frågar var träningen ska hålla hus, och hon säger bara, "åh det är här"!

så lätt var det. jag hittade rätt från början. jag är för smart för mig själv.

en kort sammanfattning;

vi blev två eller tre personer. instruktören, jag och en annan tjej. vi hade skitkul. vi bestämde tillsammans vad vi skulle göra så vi gjorde det mesta. efter 10-15 minuter var jag så svettig att det rann från pannan.
alla vet ju hur grym jag är på armhävningar. ni skulle sett mig igår. wow. jag var Ingen kung iaf. haha.

jag trodde inte jag kunde producera så jävla mycket svett som jag gjorde igår.

idag går jag med stövlar, eftersom jag är smart och känner verkligen av träningsverken hur fan jag än gör...

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback