jag vill bara drömma om att glömma

glömde såklart min mat därhemma.

hur fan lyckas man glömma något varje dag?

*idag min mat till jobb. (jag får svälta).

*i söndags hade jag glömt var jag hade lagt bilnycklarna, för jag skulle hämta pizzorna.
letade först på hyllan där vi alltid lägger den, sen frågade jag mattias var han hade lagt den (misstag, eftersom han då fick reda på att jag var av med nyckeln).
sen funderade jag mycket och han lite, för det var faktiskt jag som blivit av med den.
till slut hittade jag den i min väska, och jag kom på att; just det, där la jag den eftersom jag hade så mycket i mina händer när jag skulle gå in i huset.

mattias blir inte ens förvånad längre. vilket kan kännas illa.

*och igår när jag skulle plocka upp mina glasögon så hade ena "pluppen" som sitter mot näsan gått av.
kan delvis bero på att jag har blivit av med mitt glasögonfodral och har dem i väskan.
lägger såklart ner dem så försiktigt jag kan men ändå..

jag är helt jävla otrolig..

dina åsikter
Postat av: Sebastian

lite så... dina annonser är inte jätte bra placerade där dom e nu! :D Melbourne till en annan gång!

2008-11-18 @ 20:05:05
Postat av: cees

vadå att dom inte är bra placerade?

vad tycker du då?

okej. du och jag ska ta ett snack en dag när vi fått internet. haha.

eller hemma hos dig en kväll.


skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback