ögonbrynstips

för er som har ögonbryn så hurra, grattis, kul för er, dela med er.
för mig som har tatuerat (fy fan vad ont det gjorde) och har, men ändå inte så finns det här;

ögonbrynsmallar där man fyller i den saknande "delen".
otroligt bra.

                  

frågan är bara vilken färg man ska ha.

hjälp mig, okej?

nu är jag typ inte blond utan lite mer åt ljusbrun hållet. svårt det här med färger men jag tror att;

 - taupe blir för ljus?

 - tan kan bli kanske lite skum på mig?

 - brown kan passa eller kanske vara "för" brun, eller "för" ljusbrun?

 - bronze kan kanske vara bättre än brown eller?

 - irid brown kanske är för mörk?

 - charcoal ska passa på alla hårfärger, ska man prova?

jag vet inte vad man ska göra, de blir såklart inte som här på skärmen, men brown eller bronze vore kanske bäst, eller hade de varit för mörka?! vad tror ni?

hjälp mig.

någon som också vill införskaffa detta så säg till så beställer vi tillsammans på eleven.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback