mårten gås återupplivad och död

så var det dags att äta gås igår igen. med mattias chef.
jag, mattias, chefen och hans fru jenny, elektrikern frank och hans biggan, och linus och lotta.

linus som då är ny på jobbet.

jag fick ju såklart köra, för när jag kommer hem och ser att mattias har duschat ser jag också två (!!!) ölburkar på vasken i badrummet.

där var mitt tecken så att säga.

mattias trodde vi skulle komma sist men hör och häpna. vi var först. vi var där vid 7. vilken man skulle vara. så vi gick in och satte oss.
efter ett tag kommer linus och lotta.

alltså, linus är sjukt lång, och de hade ett kort valv (fattar ni?) intill det rummet där vi satt. så vi ser linus böja på sig, men han tog upp huvudet lite för snabbt så; boom, så slog han i det i väggen typ.

det såg lite komiskt ut, och han fick höra det hela kvällen.

chefen och jenny kom inte förrän halv 8 typ. tss.

gåsen var god men, nja, gillar nog mormors mer.
fast potatisen var jävligt god. jummy.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback