kameratönt

nej. nu jävlar igen som sagt.

jag ska ha en kamera. så jävla enkelt är det.
systemkamera också.

någon som vet en bra?

kollade på prisjakt och den billigaste (får börja någonstans) kostade drygt 3000 kronor. (3.404,- för att vara exakt, exkl. frakt)

men jag har verkligen noll koll på sådana.

någon som vet mer? pff, haha..

fan, vad jag vill fotografera. jag vill ha snö.

dina åsikter
Postat av: alexis .

fråga min kusin nettan, hon har en. janettetensen.blogg.se

jag orkar inte gå ner och fråga henne!

2008-11-08 @ 18:02:50
Postat av: mange

ohh ja jag vill med ha snöö!!! vill till idre!! kommer inte denna helgen.. men helgen efter e jag nog hemma.. så då får vi träffas tycker jag.. sen helgen efter det kommer ju du:)

2008-11-10 @ 02:06:58

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback