ica's plastpåsar

nej, tvärr hann jag inte vara så huslig som jag ville igår.

det slutade med att jag jobbade över lite. hoppsan.
och sen gick jag och köpte mig en flaska, eller vad man ska kalla det, SB12. jodå.
nu satsar vi på munhygienen.

och sen hemåt för att byta däck på vianor. men där var visst lite folk, så jag fick vänta kanske trekvart, men då fick jag också se lite på "doktorn kan komma".

sjukt längesen man såg det.

sen hemåt, och inom city gross och handla lite. tänkte först slå på stort och göra crepes men klockan var så pass mycket att jag tänkte att vi skulle äta bakad potatis istället så lite röra var det jag ville ha.
men nej. ingen röra, på city gross. så jag körde in i höganäs igen till ica och fick tag på röran, deras egna räksallad (där har de gjort något bra) och äkta skånsk mjölk.

men när jag skulle packa ner grejerna i påsen, får jag väl inte upp den. tro jag får panik. hon hade redan tagit hand om kunden bakom mig och skulle liksom börja skicka nästa kunds grejer till min sida, men den förbannade jävla påsen ville inte veckla ut sig.
det var nästan så jag skrek och bet i den i affären och då är det fan illa.

fick ju upp den till slut men då var jag nästan genomblöt av svett.
haha.
okej.
lite överdrivet.

nej. fy fan för ica's plastpåsar.

dina åsikter
Postat av: alex

du har inte den rätta knycken ;)

2008-11-26 @ 14:46:52

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback