hata telia kampanj

nu är det fan dags. telia är så nerkörda under marken snart.

jag och mattias var på väla igår och skulle kolla hur långt vårt paket har kommit.
jag vill ha internet, telefon (behöver jag för att kunna jobba med en annan grej också) och tv-kanaler.

tjejen där kunde inte se något, utan det var bättre om vi ringde till kundtjänst för de hade ett helt annat sätt att se hur långt vi var komna.

sagt och gjort. jag ringde direkt vi kom utanför deras "butik".
kom nog till en bakfulll kille för han var sjukt seg och otrevlig. fan ta honom.

jag berättade hela läget.
"hej. jag ringde för ett tag sen och frpgade hur långt vårt paket hade kommit. detta med bredband, telefoni och kanaler. och då sa hon att hon inte kunde se någon beställning så därför frågar jag nu igen eftersom det har gått 3 veckor sen vi beställde"
"va, vad sa du? vad menar du?"

seriöst. var det svårt att fatta? är han dum i huvudet? knäck nacken.

jag fick dra allt igen och personnumret två gånger eftersom han inte lyssnar utan frågar efter det när jag precis har rabblat upp det. hallå?

då säger han att han ska koppla mig vidare till smart's kundtjänst.

smart killen! vann du på lotto också?

tjejen som var på smart's kundtjänst förstod ialla fall direkt och efter lite babblande så fick jag beställa igen så det var helt säkert att det kom fram.
så nu kan vi få vänta en månad innan det kommer.
en månad (!).

jag blir så förbannad att jag blir knäckt.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback