frisk

ja, jag blev då frisk igår igen.

först efter jobb åkte jag och mattias till väla. ovanligt va?
ja, eftersom vi aldrig gick inom ikea.
mattias hämta mig efter jobb. så sött så.

vi skulle hitta barstolar till köket.
kolla på bolagret men nej. det var inget som passade efter lite funderande, så mattias har jobbat i snickeriet idag för att göra egna.
skitbra, verkligen att ha ett snickeri hemma.

men nu det här med att jag är frisk.
jag har inget tryck över bröstet ialla fall.
det slutade när jag kom hem och klädde av mig och bara satt med mysbyxor och linne.
var lite småskumt men men.

magen är skum fortfarande men jag vänjer mig.

men det viktigaste var faktiskt att jag blev frisk. från trycket.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback