fri som en fågel

fri som en fågel en hel timme innan.
och mikaela fick sluta en kvart före. ojojoj. kanonkväll.

nej. nu är det hemåt.
och imorn gott folk. är jag ledig!

jag ska baka mjuk pepparkaka, gräddbullar (finare än våra caroline, för jag har annat recept).
och sen ska jag prova ut terminalglasögon och även plugga som ett rådjur.

dags för grythunden imorn. nu ska vi jaga räv.
pang!


dina åsikter
Postat av: alexis .

har du pakt mot mig eller? jag har ringt dig både i går och i dag!!



2008-11-11 @ 23:49:32
Postat av: Annika

Bäst du testar hans kunslaper redan nu ;-)



Lycka till med bakandet!



Trevlig dag!

Postat av: mika

hoppas att jag får sluta en kvart tidigare idag också. haha! men idag får jag massa fina ob-timmar. jag älskar ob!

2008-11-12 @ 13:13:19
din blogg: din blogg:

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback