dumma telia

jag vet att jag har skrivit om de jävlarna men nu blir man riktigt förbannad. gud vad jag är förbannad hela tiden.

jag ringde dem igår, kundtjänst på 90200. drygt för den tjejen som "sitter" där fattar inte att jag säger telefoni förrän tredje gången.
ialla fall så när jag till slut  kommer fram och frågar hur lång tid paketet tar innan det kommer så frågar hon efter personnummer. så hon får det och namn. det står ju på mattias.

-"nej, jag har ingen beställning på mattias jönsson"

nehej, måste vi göra en ny beställning för att den inte är inlagt av er eller vad menas med detta?
nej det är bara det att de har mycket att göra, så de ligger lite efter, så istället för 10 dagar som försäljaren sa, så tar det 14-21 dagar.

telia är ju ialla fall inte connecting people. det har verkligen nokia tagit till sin fördel. eftersom jag har en.

men för fan. tro man får panikutbrott på telia. jävla skit rent ut sagt.

ska berätta när det väl kommer.

dina åsikter
Postat av: mange

har ni fått kanaler än? ser ju framemot en tvkväll och bli bjuden på middag av mattias... haha:) kommer ialf hem den 21:e så du kan redan nu kolla hur du jobbar gumman... puss

2008-11-06 @ 00:39:00

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback