dessa naglar

jävla problem man kan ha för att hitta en förbannad adress.

jag skulle äntligen fixa mina naglar igår. i höganäs.
skitbra och skitbilligt.
nya kostade 300,-.

klå det. huh. haha.

jag hade för mig att det låg vid posten och körde runder där lite men inte hittade jag några röda höghus. ringer jobbet så de får guida mig.

glöm det. först bröts det. sen vet jag inte hur den andra tjejen tänkte. vi missförstod varandra totalt.
tredje gången gillt, sa hon bara till mig att fortsätta köra (jag trodde typ vägen tog slut lite längre fram), och vips så vvar jag framme.

guld värt.
måste nog ta en roadtrip i höganäs, så jag känner till mitt boende. pinsamt.

nu vill jag bara ha nagellack på.

vilken färg ska man ta?

dina åsikter
Postat av: mika

med gelé? hur mycket kostar det att fylla på då?

Postat av: alexis .

varför målar du naglarna?

2008-11-14 @ 12:14:21
Postat av: agnes

hej,jag letar och letar efter någon som kan fixa mina naglar undrar vart du har fixat dina någonstans i höganäs vad det heter och vart i höganäs ligger det! Kram skulle vara super snällt! :)

2010-07-15 @ 19:58:03

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback