den galna sidan av mig

kom fram igår. min lediga dag.
mattias åkte hemifrån vid kvart i 7 men tyvärr orkade jag inte riktigt gå upp då så jag ställde klockan på 7 och sov 10 minuter till.

"hon kan ju inte räkna" tänker ni.
men jodå. jag hade vg i matte a. haha.
min mobil har jag ställt 5 minuter innan men för att komma tillbaka till den röda tråden att jag är galen, knäpp, konstig, kalla mig vad ni vill så;

gick jag upp klockan 7 som sagt och bakade en mjuk pepparkaka.

det var det. fin som snus blev den. (nej, jag snusar inte, enbart ett uttryck.)

sen gick jag in och satte på dödligt vapen 3 och såg lite innan jag kom på att jag måste köra senast 9 för att prova ut glasögon 10 i helsingborg. jag körde halv 10 men var ändå i tid.
jag är sjukt grym på att köra snabb bil.

ja, och sen åkte jag till frisören, hör och häpna.
beställde i förrgår, sjukt bra frisör som har sådana tider, eller så tänker ni att hon är riktigt dålig eftersom inte har några kunder.

tolka det hur ni vill. jag är nöjd. toppar och slingor kan inte bli så mycket fel egentligen så..

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback