australiens huvudstad

är såklart melbourne för er som inte visste.
förutom sebastian som tror han kan allt. (det är fel, det är jag som kan allt)

men ialla fall. ni som inte visste, har lärt er något nytt.

kunskap är bra..

dina åsikter
Postat av: sara

Kika gärna in i min blogg!



Och ha en fortsatt bra kväll.

Postat av: Anonym

hej!

jag tänkte tipsa dig om någonting du verkligen bör testa, har du hört talas om GratisMode? Det är en ny gratissida där du får gratis presentkort på upp till 1000 kr på! glöm gratisbio och alla andra sidor som tar åratal att samla ihop poäng på!

Du börjar med 50 p, och sen får du 40p om du skriver om gratismode på din blogg eller bdb, värvar du en aktiv medlem får du 50 p, du märker själv hur snabbt det går att samla poäng, självklart finns det massa mer att göra, läs på hemsidan!

Bli medlem via min länk så får du börja med hela 50 poäng!!

http://www.gratismode.se/?c=1486

2008-11-18 @ 21:09:46
din blogg: din blogg:
Postat av: Sebastian

ne duvan, det är canberra. det va såhär att sydney och melbourne bråkade om vem som skulle vara huvudstad så därför skapade dom canberra där det typ bara bor politiker, och prostitution och canabis är lagligt. sorry för missvisningen men felet rättat. hoppas inte detta har sabbat mitt rykte som beßervißer :D

2008-11-19 @ 15:56:10
Postat av: sputnikk

http://en.wikipedia.org/wiki/Australia



Nätet, en ganska bra källa för information...;)

2008-11-20 @ 00:08:30
din blogg: din blogg:

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback