att ge och ta

jag är så glad för att man får igen lite när man tar som jag gör på jobbet.

och nu snackar jag om tiderna. jag brukar ta tider. jag vill ha tider.
jag vet ju en som inte vill, men det är en annan historia. haha.

och nu när man råkat göra lite fel och så, och frågar om det finns någon vänlig själv som vill hjälpa en så kommer det svar direkt.
vad är detta?

jag tackar och bugar av hela mitt hjärta.

jag blev av med fredagen imorn så jag kan åka tidigare till mange och emilia.
jag blev av med lördagen den 6 december så jag kan åka på ett julbord med min mormor och släkten där.
och jag blev av med onsdagen den 10 december så jag hinner hem till billeberga och plugga jakt.

gudomligt.

ni är älskvärda.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback