åter till telia

detta borde snart bli teliabloggen.

sån panik som jag får på dem.

jag ska ringa och kolla varje vecka hur långt de har kommit i vår beställning.
jag ringde häromdagen för att kolla igen, och efter lite tjafsande hit och dit så öppnar de munnen och vill ha numret till huset.
-"vi har inget nummer, det är det jag vill ha. en telefon".
-"men vilket nummer var där i huset innan? för det måste vi ha. annars tar detta jättelång tid(och detta har ingen upplyst varken mig eller mattias om) annars får ni först beställa telefon och sedan det andra på där."

för det första, som jag skrev. varför öppnar inte den första personen sin lilla käft och berättar detta?
att de måste ha ett nummer som var där innan. inte konstigt att det tar en sådan tid, om de inte öppnar sin käft.

sen frågar jag om hon kan koppla mig till en kundtjänst som tar emot klagomål.

vad svaret blir?
gissa.
nej.
såklart.

har de ingen som tar emot klagomål är det inte konstigt att det inte blir bättre.

har jag inte fått detta möget till den 10 december vet jag inte vad jag gör.
för då har det gått en månad och en dag.

nu är det snart krig.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback