all by myself

fy fan. malou stack en kvart efter att jag började och johanna och fannie och annika är lediga.

nej, jag har verkligen inga andra vänner på jobbet. usch.

vicky skrev att jag hade hittat ett perfekt extra jobb som godman.

man tjänade pengar. det lät ju bra.
fast jag tänkte verkligen att jag skulle göra det free, för det trodde jag man gjorde men allt som är bra är ju kanon..

dina åsikter
Postat av: Annika

Vad fint att du ska ta på dig uppdrag som godman. Jag är oxå det, till två. Betalningen är inget att tala om, utan jag gör det mer för glädjen att faktiskt få hjälpa ¨någon annan.



Ja det är svårt att välja kök... super svårt... bilder på Tildis rum finns såklart på bloggen, ja på alla rum, gå gärna in och kika
http://duracellmamman.se/wordpress/?cat=9



Men NU måste jag lämna datorn... har precis gjort en beställning på 2 nya klänningar till Tildis... jag bara älskar alla dessa fina klänningar!! Bilder dyker upp lite senare.



Fortsatt trevlig dag!!



kram kram

2008-11-13 @ 14:12:46
din blogg: din blogg:

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback