akta

jodå. redan en bit på vägen. det var ju skitsvårt. verkligen. hrm.

ironi.

jag var precis och sprang i helsingborg. inte bokstavligen men jag gick askalas-snabbt på klackar. minst 4-5 centimeter höga. jag gick från jobb (amadeus) till nordea på kullagatan. på 5, inte röda, men svarta minuter.
jag är sjukt snabb.

det var angående mina terminalglas. jag fick beställa tid. (vad trodde jag egentligen)

nästa vecka. för alla tider de hade var såklart när jag jobbade annars.

jag har fått sådana knäpptider så jag vill skrika.

och när jag ändå är igång;

när jag är på väg till jobb igen så går jag på plattorna och inte kullerstenen.
(alla vet att det är skitjobbigt att gå där med klackar)
då går där en mamma som bär på sin unge sidan om mig, men helt plötsligt slirar hon över på min sida så jag fick börja gå långsamt, så när jag ska "byta fil" och gå om henne på kullerstenen så slirar hon ut där framför mig.

tro jag blev dum i huvudet (mer än vanligt).

hade jag kunnat hade jag slagit ner henne.

usch, vad aggressiv jag låter, men det är jag fan också.

följ mig med bloggkoll

dina åsikter
Postat av: mika

jeeeezes cees, du går in för bloggandet!


skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback