städning hela dagen

jag städade som ett odjur igår.

(nu kom "johanna min förebild" in i rummet och börjar babbla)

städade hela huset.
började ju med att städa undan så jag skulle kunna dammsuga där nere.

mattias kommer in och frågar om jag inte börjat.
okej. tack för den typ.

sen jävlar i det.
jag dammsuga allt som gick.
jag lade mig på alla fyra och sög under soffan.
jag hittade en golfboll som kiddy har lekt med.
sen skrek jag några gånger, och bråkade med dammis. (dammsugarn).
mattias kom in och frågade vad fan jag höll på med för han tvättade bilarna och hörde mina skrik utanför.
inte så konstigt eftersom man hör rätt mycket ut.
pratar man genom fönstrena kan man nästan prata i vanlig samtalston.
så lyhört har vi det.

dammis slutade suga några gånger.
speciellt när jag råkat välta skiten.
sen lossnade "locket" några gånger också så jag fick smått panik.
men till slut gick det.

sedan var det dags för torkning av golvet. gick alldeles utmärkt.
skönt ju. att något går min väg.

sen var det dags för den förbannade ovanvåningen.
men jag orkade bara dammsuga sovrummet och lite av det andra.
torkning av sovrummet och sen klar.

fy fan vad fint där är nu då.

men i slutet lyckades jag tappa en golfsko. full med gräs under sulan.
jag får panik igen, men konstigt nog så lossnade det inget gräs.

dödsskönt.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback