oljepannor och dylikt

vi har en oljecister och en liten panna hos kiddy. i bryggeriet.

oljecistern ska ut idag.
det kommer en man (från ett heligt land.. - haha) och ska plocka ut den idag.
lycka till säger jag.

vi skulle rensa framför den igår.

jodå.
jag rensa ut hela hyllan, och skulle då sen plocka isär den med hjälp av en skruvmejsel.
jag fick typ aldrig någon av mattias så jag började tröttna och plockade sen ut hyllan hel.
fan vad jag är bäst.

sen skulle han börja skruva på lillpannan. haha.
jag filmade.
och han klämde handen.
så han blev lite förbannad.
han fick hämta en eldare.
blåslampa eller vad det heter, så vi eldade och sen fick vi bort det mesta.
så nu är det bara själva de stora jävla klumparna kvar.

vilket är stört omöjligt att få ut.
vet inte hur mannen ska lyckas men men, det är hans problem.

det skrämmande är att den är typ inmurad, och insnurrad, men som jag ser det kan man inte snurra ut den.
utan måste typ bryta ner den på något sätt och få ut den i bitar.

ska bli en intressant dag idag!

förresten har jag också fått min julklapp från jobb idag.
den ska hamna under den blivande granen.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback