klappar till kiddy

vi måste köpa en klöspinne till kiddy.
hon hoppar på däcken så for man kommer hem och ska börja riva lite.

illa!

då hittade jag denna på rusta;
  

kanske inte så jävla snygg, men vem bryr sig. hon får t.o.m. en boll.

hon kommer att älska den.

sen när jag ändå var inne på deras sida hittade jag en massa skoj.

ett gömsle för henne;

och den var ju söt. fleece och spöket laban eller något.

so cute.

och en prasseltunna;



sen måste man ha en bur om an ska åka någonstans, inte för att vi gör det men om.

och då var där två; tror jag skulle satsa på den sista för man behöver inte krydda eller?

   eller        vad tror ni?


och när tvättstugan är klar och hon får det lite varmare ska hon få en fin "grej" att sova på.



älskar den.

allt som påminner om lexington är gudomligt.

enligt mig..

dina åsikter
Postat av: soeticz

ta den med blått då ni ska ut och åka :)



sv: aha okej :) men du kan kika på kategorin bloggdesign så står det lite mer info där.

jobbigt att inte ha internet hemma :/

Postat av: Marie

Det är klart du ska ha receptet! :) Den är verkligen supergod och julig! Lycka till! :)



Gammeldags pepparkaka



100 g Svenskt Smör

2 1/2 dl brun farin

2 ägg

1 1/2 dl Gräddfil

1 dl fast lingonsylt

3 dl vetemjöl

1 1/2 tsk kanel

1 tsk kryddnejlikor

1 tsk ingefära

1 tsk bikarbonat



Rör smör och farinsocker poröst. Tillsätt ägg, gräddfil och lingonsylt. Blanda mjölet med kryddor och bikarbonat. Rör ner blandningen i smeten.

Häll den i en smord och bröad bakform,

1 ½ l. Grädda i nedre delen av ugnen vid 175ºC, ca 50 min.

2008-12-23 @ 12:08:10
din blogg: din blogg:
Postat av: Stefan W

Hahaha.. Sant!

2008-12-23 @ 12:56:15
din blogg: din blogg:
Postat av: K

Hej Snyggizz!



Vill du vinna ett presentkort på upp till 1000 kr hos mer än 60 välkända butiker!?

Gå in här för att få veta mer:

http://www.gratismode.se/?c=24808



Ha det bra!

Ciao....



/Älskare och Poet

2008-12-23 @ 21:35:29
din blogg: din blogg:
Postat av: bloggeni

God jul önskar jag dig

2008-12-24 @ 08:24:31
din blogg: din blogg:
Postat av: Jennifer

God Jul! var nu med och tävla på min blogg om att bli veckans blogg, http://jennfs.blogg.se , kanske blir just du som får finnas till där? Som en liten sen julklapp från mig :)

2008-12-25 @ 00:15:03
din blogg: din blogg:
Postat av: Ulrica

sv. jag hittade skorna hos www.shoewava.com. En blogg med bara skor.

2008-12-28 @ 08:56:13
din blogg: din blogg:
Postat av: Anonym

vad fina saker, behöver köpa lite nytt till mina katter också.

2008-12-28 @ 20:57:38
Postat av: Karin med K

Ska vi byta, byta grejer?

2008-12-29 @ 21:30:53
din blogg: din blogg:
Postat av: Anton Kraft

jaa visst ska väl katten ha det bra :) det är ju som ens barn, ska ha allt den rimligen behöver ;P

2008-12-29 @ 23:39:33
din blogg: din blogg:

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback