julklappar och soptipp

det roligaste med julklappar är att slå in dem.
tycker jag,
de blir så fina. eller ialla fall mina.

så häromdagen slog jag in två av mattias klappar.
ska bara hitta en till nu typ.

och så slog jag in vingummi vi fått av mor och far mina.
ju fler paket. desto roligare.
skit samma vad där är i.

och den här blivande granen är för tillfället en julbock, och en julhare (också gjord av halm) (som jag tog från farmor).
där ligger, ett, två, tre, fem, sex paket just nu.
fler ska det bli.

när vi städade bryggeriet hittade jag ett skydd för en hammock som visst är magnus och pernillas.
mattias bror.
de bodde där innan oss.
problemet med dem är att när de flyttade lämnade de kvar allt de inte ville ha.
snacka om att vi har grejer att slänga som inte ens är vårt.

så är det hos oss.
vi har en egen soptipp. de slänger allt hos oss.
alla. hela jönsson familjen. eller nästan. vi har två husvagnar också, eftersom de som äger dem inte har plats hos dem själv.

jag ska slå in detta skydd ialla fall och ge som en julklapp eller något eftersom vi ska fira jul där.

hahaha. jag är sjukt smart.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback