helvetes jävla idiot-telia

jag fick prata med en otroligt trevlig kille vid namn peter på telia precis.

gissa vad?

jag har gjort allt i min makt för att vi ska få detta förbannade paketet.
till vilket pris?
inget.
nu får jag reda på att de har skickat ett brev till oss att vi måste göra en ny beställning eftersom den gamla har stoppats. och med den väntetiden de har nu kommer vi att få det omkring den 12 januari 2009 iså fall.

jag vill ha tv i jul.
jag ska ha tv i jul.
är det så in i helvete svårt att fatta?

jag blir så jävla förbannad.

de kan fixa det på 7 dagar som jag förstod det men då kostar det mer.
så nu ska jag och mattias prata lite ikväll och se vad vi kan göra, så får jag åka iväg imorn och fixa det för så här ska det fan inte gå till.

helvetes jävla telia.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback