hejdå fucking telia

efter många om och men fick jag beställt allt hos telia.
till ett pris av 423 kronor i månaden istället för 299.
jag skiter i vilket för jag orkade inte mer.

men då var där såklart ett annat problem.
de var tvungna att göra en station när oss och det kunde bli fixat först den 15 december och sen efter det max 10 dagar innan vi fått allt.

alltså skulle vi fått tv senast den 25 december.
då har vi förlorat en dag redan.

jag skulle ringt dem varje dag efter detta datumet.
15 december alltså om det inte vore för mattias och hans bror magnus.

nu har vi gjort så att vi avbeställt allt hos telia. och ska fixa boxer imorn så vi får tv redan imorn.
haha.

fattar ni?
tv imorn. joho.
party!

och så tar vi ett billigt mobilt bredband och skiter i hemtelefonen eller så får jag fixa en själv så jag kan jobba hemifrån också senare.
men det blir som sagt en fråga för framtida bruk.

nu är jag glad igen.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback